Co je to Bapacho?
Bapacho je bezplatná služba, která umožňuje spotřebitelům nakupovat u místních pekařství a cukrářství. Nabízíme provozovatelům prodejen snadný způsob, jak prodávat online, aniž byste si museli vytvářet, udržovat a propagovat své vlastní webové stránky. Prodejci budou mít vše pod kontrolou a budou mít zodpovědnost za aktualizaci údajů i přípravu a doručování objednávek. Jsme služba, která spojuje. Můžete se také podívat na stránku
Jak si mohu objednat?
Objednávku můžete zadat snadno pomocí platformy Bapacho. Zadejte své PSČ a zobrazí se vám nejbližší pekařství ve vašem okolí. Vyberte si svého oblíbeného prodejce, zvolte produkty, zaplaťte online a celou objednávku si buď vyzvedněte, nebo si ji nechte doručit až domů (pokud prodejce tuto službu nabízí).
Musím mít k zadání objednávky účet?
Je to na vás. Pomocí vlastního účtu si můžete zobrazit své předchozí objednávky i své oblíbené prodejce.
Jaký typ provozovatelů prodává své produkty pomocí platformy Bapacho?
Všichni prodejci, kteří jsou v současné době online na platformě Bapacho, využívají služeb značky Zeelandia (mezinárodního dodavatele přísad pro pekaře a cukráře). Všichni tito prodejci jsou pekařství, cukrářství, čokoládovny a výrobny těstovin. Služba Bapacho je však otevřena všem pekařstvím, cukrářstvím a čokoládovnám a proto podporujeme i ty, kdo nejsou klienty značky Zeelandia, aby se na platformu přihlásili.
Jaký typ informací mohu najít na profilové stránce prodejce?
Prodejci na platformě Bapacho jsou zodpovědní za vedení svého vlastního účtu. Vyplňují podrobnosti, jako jsou otevírací doba, možnosti doručení / vyzvednutí a sami nahrávají obrázky a informace o produktu. Platforma Bapacho se jim snaží co nejvíce pomáhat.
Využíváme informace z aplikace Google Maps k určení vzdálenosti od prodejny až k vaší poloze. Google je zároveň zdrojem zobrazovaných recenzí.
Musím si s sebou k vyzvednutí objednávky z obchodu něco přinést?
Vezměte, prosím, s sebou potvrzení objednávky, vytištěné nebo na vašem mobilním zařízení.
Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
V současné době není možné objednávku měnit ani rušit. Naše platforma se však neustále vyvíjí, takže s nejvyšší pravděpodobností bude tato funkce k dispozici v blízké budoucnosti. V této fázi žádáme zákazníky, aby vás přímo kontaktovali telefonicky / e-mailem, pokud chtějí objednávku zrušit / změnit.
Jak zaplatím?
Platforma Bapacho nabízí různé platební možnosti (hotově, kartou, online platba), ale prodejci si vybírají, které z nich budou nabízet. Pokud obchodníci nabízejí online platby, provádí se platba prostřednictvím důvěryhodného externího poskytovatele platebních služeb, se kterým Bapacho spolupracuje. Více informací o možnostech platby naleznete na stránce s detaily obchodníka.
Komu platím?
Platíte přímo prodejně, ze které jste si objednali.
Jak mohu dostat podrobnou fakturu?
Po zadání objednávky online obdržíte potvrzovací e-mail s přehledem objednávky (zkontrolujte také složku se spamem). Pokud jste si vytvořili účet Bapacho, najdete přehled svých objednávek a PDF verzi souhrnu objednávky na hlavním panelu svého účtu. Pokud máte ohledně faktury specifické požadavky, kontaktujte příslušného obchodníka.
Jaká je minimální částka objednávky provozovny?
Každá provozovna má možnost nastavit si minimální částku objednávky, kterou najdete na stránce této provozovny. Minimální částku objednávky si stanovuje provozovatel nejčastěji v případě, jedná-li se o objednávku s doručením. Minimální částka objednávky pro celou platformu Bapacho je 0,50 EUR z důvodu předpisů poskytovatele plateb Bapacho.